Træning

Vi træner dig grundlæggende calisthenics (kropsvægt træning) som er fundamentet til at udføre de mest avanceret trænings rutiner og skills.

1. Push (Upper Body Push) Dette inkludere bryst, de forreste skuldre, de mediale skuldre og triceps. Skub kan også udføres i et vandret skub og et lodret skub. Skubbeøvelserne for overkroppen træner din overkrops pressemuskler.

2. Pull (Upper Body Pull) Trækøvelserne for overkroppen træner musklerne i din ryg samt biceps.

Disse muskler inkluderer:

  • De bagerste skuldre
  • Rhomboiderne
  • Trapezius
  • Lats
  • Biceps

3. Ben (Knee Flexion) Knæbøjningsøvelserne træner de muskler, der giver dig mulighed for at squatte ned og squatte op igen.

Disse muskler inkluderer:

  • Quadriceps,
  • Adduktorerne
  • De forskellige andre muskler i hoften
  • Glutes

4. Hip Extension – Hofteforlængelseøvelserne træner de kraftige muskler i den bagerste kæde for at hjælpe dig med at bøje og forlænge i hoften.

Disse muskler inkluderer:

  • Baglårene
  • Glutes
  • Lænden

5. Coretræning – kerne-/kropsstamme – Kropsstammen (coren) er musklerne i og omkring rygsøjlen, lænden, hoften og abdomen (maven).